بچيروويچ: از هيچ اتهامي نمي‌ترسم
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

بچيروويچ: از هيچ اتهامي نمي‌ترسم

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:15

مهمد بچيروويچ، سرمربي تيم‌ملي بسكتبال ايران با نايب‌قهرماني در بازي‌هاي آسيايي اينچئون قرارداد دو سال و نيمه‌‌اش تمام شد. او در اين مدت با ايران جام‌هاي طلايي زيادي را بالاي سر برد اما تنها دو امتياز كم آورد تا مدال طلاي اين بازي‌ها را از دست بدهد. هر چند خودش از اين نتيجه راضي به نظر مي‌آيد: «راضي بودم كه به فينال رسيديم و نقره تيم ربطي به مشكل فني تيم نداشت.»

 
* بازي‌هاي آسيايي با نقره تمام شد، ارزيابي خودتان از اين تورنمنت چه بود؟
 
به‌هر‌حال ما به فينال رسيديم و در آن ديدار هم خوب بازي كرديم اما كمي بدشانسي آورديم. خيلي نزديك بود حتي قهرمان شويم ولي يكسري اتفاقات كوچك مثل داوري، تماشاگران و روي فرم نبودن 2، 3 بازيكن علت‌هاي اين شكست شدند. در مجموع همين كه به فينال رفتيم و اولين مدال نقره اين بازي‌ها را براي ايران به ارمغان آورديم، من راضي بودم.
 
* در كنفرانس مطبوعاتي ديدار فينال، درباره افت حدادي صحبت كرديد، مگر شما جز حامد بازيكن ديگري نداشتيد؟
 
به نظر من او بهترين سنتر ايران است. توانايي‌هايش بالاست. حدادي 10 سال است براي تيم‌ملي بازي مي‌كند و هميشه سهم زيادي در موفقيت‌هاي ايران داشته است اما او هم مانند هر بازيكن بزرگ جهان ممكن است يك روز، روز بازي‌اش نباشد و در موقعيت‌هاي مهم نتواند درست عمل كند و دست به اشتباه بزند. به‌هر‌حال او يك بازيكن است، ولي اگر من او را بيرون مي‌گذاشتم يكي ديگر از من مي‌پرسيد چرا او را نيمكت‌نشين كرديد!
 
* كاپيتان تيم‌ملي، صمد نيكخواه بهرامي در مصاحبه‌ها گفته تيم در جام‌جهاني‌ و اينچئون مشكل فني داشته است. شما اين مطلب را قبول داريد؟
 
من نمي‌دانم او از چه مشكل فني‌اي صحبت مي‌كند. قبول ندارم. تيم از لحاظ فني موردي نداشت. تيم تنها كمي خسته بود و فشار زيادي را تحمل كرده بود.
 
* چرا نتايج ايران در اين بازي‌ها نزديك بود و مثل قبل مقتدرانه ظاهر نشديد؟
 
ايراني‌ها انتظار زيادي از بسكتبال دارند. آنها مي‌خواهند مقابل تيم‌هاي قدرتمندي چون فيليپين، چين و كره‌جنوبي با 20 امتياز اختلاف به برتري برسيم اما غافل از اينكه آنها به همان اندازه‌اي كه ما كار مي‌كنيم و حتي بيشتر از ما تمرين مي‌كنند و رشد داشته‌اند. اين تيم‌ها قوي هستند. ضمن اينكه ما در اسپانيا بازي‌هاي سنگيني داشتيم و در عرض اين چند ماه بازيكنان خيلي خسته شدند. بعد از آن هم سريع به اينچئون رفتيم و از همان اول با پيكارهاي سختي چون ديدار با فيليپين آغاز كرديم. تيم از نظر فيزيكي خسته بود و باعث شد اختلاف امتيازها كم شود.
 
* فكر نمي‌كنيد تيم از لحاظ بدنسازي كم آورد؟
 
موافق نيستم. مشكل بدنسازي نداشتيم. بازيكنان خيلي نرمال بازي كردند.
 
* آيا شما نمي‌ترسيد مثل ماتيچ مقصر اصلي اين باخت در فينال و از دست دادن قهرماني شويد؟
 
خير. نمي‌ترسم. اصلاً براي چه بايد بترسم. بچيروويچ دو سال و نيم است كه آمده و جايگاه‌هاي اول و دوم زيادي گرفته است. پس عملكردم مشخص است.
 
* دوست داريد در ايران بمانيد؟
 
اگر پيشنهادي شود مي‌مانم.
 
* قرارداد شما تمام شده ولي از آن طرف در فدراسيون هم ممكن است تغييراتي صورت بگيرد. آيا شما باز هم تمايل به ادامه همكاري داريد؟ يا ممكن است سرمربي يكي از باشگاه‌هاي ايران شويد؟
 
من نمي‌دانم كه چه اتفاقاتي قرار است بيفتد. مشكل من نيست. اگر پيشنهادي شود مي‌مانم اگر نه به پيشنهادهاي ديگر فكر مي‌كنم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید